عکس های من

من عکاسی رو بصورت تجربی یاد گرفتم ببخشید اگه عکسام خوب نیست

عکس های من

من عکاسی رو بصورت تجربی یاد گرفتم ببخشید اگه عکسام خوب نیست

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

آه

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ق.ظ

آه ....

آن نازنین که رفت

حقیقتا چه ارجمند و گرامی بود

گوئی فرشته بود، نه آدم

در باغ آسمان و زمین، ما گیاه و او، گل بود، ماه بود.

با ما چه مهربان و چه دلجو، چه جان نثار

او رفت و رفت و رفت 

او بهترین عزیز، عزیزتزین دوستان ما 

جان ما و عزیزتر از جان بود

یادش بخیر و روحش شاد

محمد قلانی

عکس های بیشتر از این مرد بزرگ در مشاهده نمایید

محمد قلانیمحمد قلانیمحمد قلانیمحمد قلانیمحمد قلانیمحمد قلانیمحمد قلانی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۵
roslan gogich

نظرات  (۴)

۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۰:۳۴ سعید حسن زاده
عکسهای قشنگیه
روحشون شاد
۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۰:۴۶ پریسا ایرانی
روحشون شاد :)
من هم عکاسم مثل شما تجربی :/ 
موفق باشید !! 
خدا رحمتش کنه..

باور رفتن این مرد نازنین برای همه سخت بود..
ممنون که این لحظات زیبا رو از عمو محمد ثبت کردی،روحش شاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی